Zbliża się Wielkanoc

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne, dlatego w Scrapowym Pasie Startowym ruszyło kolejne wyzwanie :). Z dostępnych elementów trzeba wybrać trzy i użyć ich w swojej pracy.

W mojej inspiracji wykorzystałam jajeczka ale w nietypowy sposób. Wydmuszki jajek kurzych przepołowiłam małą wiertarką i przykleiłam na gel medium. Było trochę zabawy z dmuchaniem i wierceniem, ale efekt wyszedł całkiem zadowalający. Nie jest to karteczka, którą możemy wysłać, ale może stanowić fajną dekorację wśród wielkanocnych pisanek

Zapraszam do wspólnej zabawy w Scrapowym Pasie Startowym.






Komentarze

  1. Niesamowite! Cudo po prostu! Jestem zauroczona! A patent z wiertarką - robota jubilerska!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNA:), i fantastyczny pomysl:), czy bede mogla go wykorzystac:)?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty