Mediowa choinka - szybki kurs

 Witajcie!!!

Chciałabym dzisiaj przestawić krótki kursik jak zrobić taką mediową choinkę. 

Pierwszy krok 

Pierwszym krokiem, jest nałożenie masy strukturalnej przez wybraną przez nas maskę. Musimy poczekać, aż masa dobrze wyschnie. Następnie na gel medium przyklejamy gazę, metalowe lub papierowe kwiatki, tekturki. Na grubsza warstwę gel medium wsypujemy różnej wielkości kamyczki. Czekamy aż praca dokładnie wyschnie i wszystkie elementy nie będą się przesuwały. 





Drugi krok 

Całą pracę dokładnie pokrywamy białym gesso. Ja swoja choinkę pomalowała dwukrotnie. Pomiędzy pierwszym a drugim malowaniem warstwy muszą dobrze wyschnąć. 



Krok trzeci 

W miejscach, gdzie chcemy aby nasza choinka mocno błyszczała nakładamy warstwę gel medium i całość posypujemy brokatem albo mieniącymi się drobinkami. Ja dodatkowo użyłam Ice Crystal Paste pentart, która cudownie się mieni i ma w swoim składzie właśnie takie drobinki. Elementy choinki w których są wypukłe ozdoby potraktowałam mistami Lindy's, użyłam koloru szarego, błękitnego oraz z mieniącymi drobinkami. Całość podsuszałam na bieżąco nagrzewnicą. 

Na koniec wystające elementy podkreśliłam srebrnym woskiem.





Użyte ze sklepu 









Komentarze

Popularne posty