Mediowe wazoniki

Witajcie!!!

Chciałabym dzisiaj pokazać mój kolejny czarny projekt. Uwielbiam takie mediowanie i ten moment gdy z czarnego gesso pojawiają się wszystkie szczegóły. Wystarczy wosk lub farba metaliczna.

Zapraszam na kurs - krok po kroku.

Welcome!!!

I would like to show my next black project today. I love this mediation and this moment when all the details come from the black gesso. Just wax or metallic paint. 

Welcome to the course - step by step.


Do wykonania czarnych metalicznych wazonów wykorzystałam szklane flakony kupione w sklepie IKEA. 

To make black metallic vases, I used glass bottles bought at the IKEA store.



Przy pomocy gel medium, które jest rewelacyjnym klejem tworzymy kompozycję. Przyklejamy postrzępioną gazę, kwiaty, kamyki i koraliki. Czekamy aż cała struktura idealnie wyschnie.

With gel medium, which is a great glue, we create a composition. We attach tattered gauze, flowers, stones and crystal drops. We wait until the whole structure dries perfectly.

Następnie wszystko dokładnie malujemy czarnym gesso. Ja swoje wazoniki malowałam dwa razy.

Then we paint everything with black gesso. I painted my vases twice.

Po dokładnym wyschnięciu wystające elementy malujemy delikatnie prawie suchym pędzlem farbą metaliczną lub palcem nakładamy metaliczny wosk.

A tak wyglądają szczegóły.

After thorough drying, paint the protruding elements gently with a nearly dry brush with metallic paint or with a finger, apply metallic wax. 

And that's the details.






Wykorzystane materiały

Used materials





Serdecznie pozdrawiam 

Best wishes



Komentarze

  1. Piękne wazony. Uwielbiam takie prace, aż mi się zachciało coś zmediować 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te wazony o identycznym kształcie, ale różowe i od dawna kusi mnie, żeby je "przerobić". Tutaj wyszło to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są uwielbiam pracę z czarnym gesso daje tyle możliwości

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wazoniki, uwielbiam takie prace <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny efekt otrzymałaś, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, na początku myślałam że to żarówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne wazony, ciekawy kształt mają te flakony, takie krzywuski :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty