Męska nr 2

Witajcie. 

Chciałabym dzisiaj pokazać męską kartkę, którą idealnie uzupełniają trybikowe tekturki oraz prawdziwe metalowe. 

Tekturki najpierw zostały zabarwione mgiełkami, potem potuszowałam je Distressem vintage photo a na koniec musnęłam woskiem. 

Hello. 

I would like to show a man's card today, which is perfectly complemented by cognitive cardboard and real metal. 

The paperboard was first colored with mists, then I distressed it with Distress vintage photo and at the end I touched it with wax.



















Komentarze

  1. Świetna, klimatyczna męska praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odjazdowa kartka. Świetny klimat. Piękne warstwy i detale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Motocykle to coś dla mnie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna męska kartka z klimatem

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Bardzo podoba mi się róża metalowa wiatrów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne męska propozycja , to naprawdę sztuka zrobić taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra karteczka, bardzo mi się podoba :) Wszystko do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, lubię taki vintage w męskim wydaniu!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty