Jutowa choinka

Witajcie!!! 

Moja dzisiejsza inspiracja to jednocześnie mój ostatni post w ramach DT Skarbnicy Pomysłów. 
Miałam zaszczyt tworzyć w rewelacyjnym zespole od 8 lutego 2016 r.  

Bardzo serdecznie dziękuję za możliwość współtworzenia bloga, promocji sklepu 
oraz za to że mogłam tworzyć i poznać tak wspaniałe DT 
- Dziękuję dziewczyny 💓💓💓 

Poprzez moją dzisiejszą inspirację chciałabym złożyć 
wszystkim osobom odwiedzającym bloga  
najserdeczniejsze życzenia  Bożego Narodzenia 
oraz bardzo kreatywnego i twórczego roku 2018.  












Produkty ze sklepu:




 Serdecznie pozdrawiam

Komentarze

  1. śliczna ta Twoja choinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka! Dla Ciebie również Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna. Brdzo mi się podobają kwiaty i pomysł na całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna :) Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu, jaka piękna. Cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna. Podoba mi suię połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna choinka, Tobie też życzę wiele kreatywnych chwil w przyszłym roku oraz Spokojnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna choineczka, prześliczne są te poinsecje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O WoW! Fantastyczna!! Delikatny róż cudnie ożywił całość. Pozdrawiam i Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna choinka, juta w połączeniu z różem zyskuje na subtelności i romanryczności

    OdpowiedzUsuń
  11. choinka prezentuje się wspaniale, juta w połączeniu z koronką i foamiranem... mniam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie myślałam,że do juty pasują takie kolory, ale u Ciebie genialnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty