Stoidełko - parawanik

W ostatnią sobotę uczestniczyłam w warsztatach on - line prowadzonych przez Enczę. Warsztaty zostały po raz kolejny zorganizowane przez sklep Scrap Butik.
Pod wpływem wspaniałego kursu powstało moje stoidełko. Znalazłam trochę zapomniane zdjęcia Patrycji i Ewy i powstała rewelacyjna pamiątka. Ponieważ w pracy występują elementy fioletowe, więc starsze moje dziecko już sobie przywłaszczyło parawanik.

Czeka mnie jeszcze praca nad jednym z dodatkami różowymi dla Ewy ;)








W pracy wykorzystałam następujące rzeczy ze Scrap Butiku:
elementy z zestawu - urodzinowego
tusz kredowy - pastel pink
czterolistne koniczynki Primy
medium żelowe

Komentarze

  1. Praca w tych kolorach wygląda bosko, czekam wobec tego teraz na różową odsłonę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem już dlaczego zostawiłaś decou Wiolu :) bardzo mi się podoba Twoje stoidełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulalala!! Parawanik i to nie byle jaki... Można by w sumie nawet rzecz parawanisko :) A tak poważnie mówiąc to piękna kolorystyka tej pracy. Fajny efekt dają te postarzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty